۱۳۹۰/۰۶/۲۳

بازی وبلاگی : چرا کم کاری؟

در خصوص علت کم کاری بلاگر ها ، در وبلاگ بیلی و من سوالی مطرح شده بود که می خواستم در چند خط به آن پاسخ دهم :
این که من کم کارم یا خیر ، خودش نیاز به بحث دارد ولی به طور مثال در هفته ی اخیر تقریبا وبلاگ پسر معمولی هر روز به روز شده است ، ولی اگر روند به روز رسانی این وبلاگ را بررسی کنم متوجه می شوم که این روند فراز و نشیب زیاد دارد ، هیچ گاه قطع نشده ولی ثابت هم نبوده است.
معمولا نوشتن یا ننوشتنم بستگی به حالم دارد ، وقتی بی حالم ، نوشتن را رها می کنم ، زندگی را رها می کنم ، زبانم که بند می آید قلمم هم خشک می شود ، و از آن جایی که بیشتر متکلم وحده بوده ام و بیشتر نوشته ام تا بخوانم ، فراز و فرود وبلاگستان کمتر روی نوشتن یا ننوشتن من تأثیر گذاشته است ، اینجا وبلاگی شخصی و بی نام و نشان است که منزوی ، یک گوشه نشسته و در مورد چیزهایی می نویسد که ذهنش را مشغول کرده ، یک روز از احساساتش ، یک روز از دغدغه های اجتماعی اش ، روزی از خاطرات اش و در کل می توان گفت از محیط وبلاگستان کمتر اثر می پذیرد !

درباره دلایل وضعیت فعلی وبلاگستان قبلا در اینجا نوشته ام ، توضیحات فوق تنها در خصوص وبلاگ پسر معمولی است.

هیچ نظری موجود نیست: