۱۳۸۹/۰۸/۲۴

سـکـوت

هزاری هم که روشنفکر باشیم ، در مورد ارتباط دو جنس مخالف با هم ، ازدواج و این جور چیزا چون بربرهای بیابانی می مانیم !

پ.ن :
# میرین بیرون با هم که چی بشه؟ آخرش که چی؟
مگه حتماً باید آخرش یه چیزی بشه؟
# بابات بفهمه می کشتت!
من 16 سالم نیست که آخه. . .
# نمی فهمی؟ ما آبرو داریم!
جنایت که نمی کنم، حالا بر فرض یکی هم منو با اون ببینه.
# دختری که با پسر بره بیرون به درد زندگی نمی خوره!
پس دختری که عین مرغ تو خونه مونده باشه روابط اجتماعیش در حد صفر باشه و در یک کلام از همه نظر تعطیل باشه به درد زندگی می خوره؟
# رفته بودیم رستوران.
من اجازه نمیدم ولگردی کنی!
# این دختره که زشته !
مگه تو می خوای کنارش بخوابی؟! به شما ربطی نداره!
# یه کمی به خودت برس میری اداره یا دانشگاه شاید بالاخره یکی بیاد خواستگاریت بگیرتت.
مگه من کالام که پشت ویترین بذارینم ملت دهنشون آب بیوفته بیان منو بخرن؟
# باید برات زن بگیریم!
مگه می خوای پرتقال بخری که وقتی پولشو داشتی بری میوه فروشی خرید کنی؟
# حالا اینی که باهاش میری بیرون وضع مالیش چطوره؟ خونشون کجاست؟ ماشین داره؟ چقدر حقوق می گیره؟
آخه چه فرقی می کنه؟ من و اون با هم فقط دوستیم اون رو چه حسابی باید به من گزارش حقوق و این جور چیزاشو بده؟
# مریض شدی؟ دلم خنک شد! می دونی؟ هر چی درد می کشی باسه اینه که حرف منو گوش نمی کنی؟
(سکوت)
# جهیزیه داره حالا؟
اونو نمی دونم ، باز رفتین تو فکر معامله؟
#پس کی میگیری دختر مردمو؟ چرا معطلش می کنی؟
بابا ما با هم دوستیم! می فهمی دوستی یعنی چی؟
# سرم درد می کنه.
شوهر کنی خوب میشی.
# ساعت چند تعطیل می شه ادارتون؟ دانشگاه کلاسات کی هست؟ بعد از دانشگاه و کار یه راست میای خونه ها!
(سکوت)
# الحمدلله دیگه آقازاده وقت زن گرفتنشه . . .
تو دیگه صداتو ببر !
# زن بگیره عاقل می شه!
آخه من چی بهت بگم آخه؟!! باید اول عاقل باشه بعد ازدواج کنه نه ازون وری ! چرا شما ها انقدر خنگین؟ هان؟

ارسال یک نظر