۱۳۹۰/۱۰/۲۲

رادیوی مورد علاقه پیرمردان

{با فریاد خوانده شود}:

مجری با هزار ناز و ادا می گه: جوون ایرانی سلام!

- سلام من از بیجار زنگ می زنم، می خواستم بگم که جوون ایرانی سلااام!

مجری با کرشمه می گه: سلاااام به جوونای بیجار، بیرجند، بجنورد، بروجرد و همه جوونای ایران!

- سلااااااام، من احمد هستم و از یزد زنگ می زنم، می خواستم بگم همین الان یه تا باقلوای یزد خوردم! جوون ایرانی سلاااااام!

مجری با عشوه ی شتری می گه: باقلوای یزد، ببخشید! جوون ایرانی سلاااااااااااام!

- سلام من مریم هستم از تهران، خواستم بگم به همه ی جونای ایرانی که سلااااااام!

-

حالا به سراغ آقای گزارشگر می ریم: سلااااام به آقای گزارشگر عزیز.

- سلام به شما خانم مجری و جووووون ایرانی سلااام!

- آقا سلام شما چند سالتونه؟ که دارین اینطوری ورزش می کنید؟

- من 129 سالمه و بازنشسته هستم.

- چه توصیه ای به جوووونای ایرانی دارین؟

- می خواستم بگم به همشون که؛ جوووونای ایروونی سلااام!

مجری یه قر کمر میاد و میگه: ممنون آقای گزارشگر ازین گزارش پر انرژیتون! جووون ایرانی سلاااااام.

آقا ببخشید من همین جا پیاده می شم!


۱ نظر:

پروانه کوچولو گفت...

استفراغ ترین حالتش می دونی کجاست؟

اونجا که جواب تلفن رو می خواد بده میگه بله بلللللللللللله بببببله

و از اون بدتر اینه که هر روز صبح اینا رو بشنوی:(((((


ای گه بمالن به این جووووووون ایرانی سلام :(