۱۳۸۹/۰۲/۲۶

حریم خصوصی

سعی نکنید از حدی که خودم اجازه می دهم به من نزدیک تر شوید
می ترسم در طوفان قیر آلود ذهنیاتم غرق شوید

فقط این را بدانید ، بابت این غرق شدن از هیچ کس عذرخواهی نخواهم کرد !
همیشه گفته ام و باز هم می گویم ؛ من بر خلاف اسمم خیلی هم معمولی نیستم
شما با موجود خطرناکی طرف هستید که علی رغم ظاهر بی خطرش ، نزدیکی با او تاوان سختی به همراه دارد !

پ.ن 1: شاید خواندن این متن کسی را به تب و تاب بیاندازد ، شاید هم نه !
پ.ن 2: کسی که خودخواه است و این خصوصیتش موجب آزار دیگران است ، از خودخواهی خود بی خبر است و خود را محق می داند ! (تکبیر : الله اکبر!)
پ.ن 3: متن فوق صرفاً نوعی غز غز است ؛ خودم می دانم ! هیچ معنای عمیقی پشت این واژه ها پنهان نیست ، این کلمات خودشان هستند ، یعنی سعی می کنند که خودشان باشند !

۵ نظر:

Unknown گفت...

اگه فکر کردی اینطوری میتونی دون بپاشی تا من بیام نزدیکت بشم سخت در اشتباهی ! اونورتر واستا !ا

مهربون گفت...

ها فکر کردی الان ترسیدم ازت!!!!!!!! اصلا هم نترسیدم !!!!!!!!

مهربون گفت...

میشه مرز خصوصی رو تو ایران تعریف کرد !؟ یاد میلان کوندرا افتادم بد فرم هی سعی میکنم از این نویسنده چیزی ننویسم نمیشه که !!!!!!!

خیال گفت...

فقط این را بدانید ، بابت این غرق شدن عذر خواهی هم کنم هیچ فایده ای ندارد...
بعضی آدما دلشون می خواد تاوان پس بدن...با اینکه حیفن...با اینکه اصن حقشون نیست تاوان خودخواهی! نامهربونی! بی تفاوتی! بی رحمی! بی مسئولیتی! بی احساسی! سنگ دلی! بی خیالی! و یا حتی درد ها و تلخی های !!!و ...یه آدم دیگه رو پس بدن.
:(
دوست داشتم این پست رو زیاد

امیر گفت...

الان یعنی این هشداری که دادی قراره رعایتش به نفع ما تموم بشه یا به نفع خودت؟